Horecautvikling formidler, underviser og bidrar til at alle medarbeidere opplever glede og stolthet i det å gjøre en god jobb.
Hva kan bedriften forvente seg av Horecautvikling?
Å få langsiktig, bedre lønnsomhet i bedriften. Medarbeiderne vil trives på jobb, inneha kunnskap og kompetanse, føle trygghet, ansvarsfølelse og tilhørighet. De utvikler god selvtillit og opplever mestringsfølelse daglig. Dette gir yrkesstolthet og skaper stabil arbeidskraft og god teamfølelse, som senker sykefraværet. Økt mersalg blir en naturlig konsekvens av ovennevnte og gir gode resultater på bunnlinjen.
Om daglig leder i Horecautvikling, Cecilie G. Maurstad
Cecilie er Prosess & Strategiveileder, mentaltrener, NLP Master, Helse & Business Coach. Hun har 35 års yrkeserfaring og kompetanse fra restaurantbransjen og har arbeidet i samtlige stillinger fra «skrubben», til eier og daglig leder. Gjennom et rikt yrkesliv har hun tilegnet seg unik kunnskap om hvordan enkeltindividet fungerer og arbeider best. Som leder har hun bidratt til å skape trivsel på arbeidet slik at de ansatte selv styrker felleskapet og ansvarsfølelsen. Sykefravær og hyppig utskifting av personale har under hennes ledelse vært tilnærmet lik null.
Cecilie forteller:
«Du har noe helt spesielt» har jeg fått høre siden jeg begynte som lærling i Hotel Continental, Oslo. I dag, 35 år senere, vet jeg hva dette «spesielle» er. Jeg er så heldig å være optimist av legning. Jeg har en brennende lidenskap i det å få anledning til å gjøre andre glade. Å motivere, se medarbeidere vokse, mestre og fungere på sitt beste. Å bidra og hjelpe medarbeidere til å finne frem det beste i seg selv, lære dem å verdsette og oppleve gleden i at det å gi god service er en tilfredsstillende og berikende følelse, – samt dette å ha en trygg jobb å gå til – hver dag! Jeg har hatt gleden gjennom et langt yrkesliv ved å se, kjenne og oppleve at det jeg gjør gir mening i andres liv!
Å gi er noe flott, berikende og verdifullt!
«Sørg for at livet ditt er usedvanlig underholdende, du trenger ikke være vakker, rik eller smart – bare veldig entusiastisk»
Samarbeidspartnere
Serviceskolen Horecautvikling samarbeidspartnere/kursholdere:
- Anita Winther, Nlp Master & Business Coach
- Heidi Martinsen, Nlp Master & Business Coach
- Kirsti Jareg, Psykolog, Kirstis egen side
- Karoline Henriksen, Advokatfirmaet HBN Henriksen Bakke-Nielsen, Firmaets egne sider
- Lieselotte Holmene, skuespiller, Marja-teatret, Teaterets sider
- Philip D. Børresen, kaospilot
Ressurspersoner ved Serviceskolen Horecautvikling:
- Jane D. Børresen, malerinne og selvstendig næringsdrivende
- Marianne Leegaard, Ledende sykepleier akutt mottaket Ullevål Sykehus
Takk til/ bidragsytere websiden
Sertifiseringer
Sertifisering NLP Master & Business Coach
Sertifisering NLP Master Health Coach
Sertifisering Instruktør i mindfullness CGM
Kommentarer er stengt