Monica Egeberg har lang fartstid som leder i hotell- og restaurantbransjen og vet mye om hva som fungerer og ikke fungerer. Hun har jobbet tett med Cecilie G. Maurstad og var sjefen hennes da de bygget opp Folk Restaurant og Bar i Folketeatret.
– Førsteinntrykket av Cecilie var at hun var direkte, energisk, myndig og løsningsorientert – i tillegg hadde hun en behagelig autoritet. Hun er veldig bestemt, og har et talent i å få ut potensialet i folk. Jeg merket raskt at hun vet hva hun driver med og at hun har med seg hjertet i jobben, sier Monica Egeberg.
Løfter norsk service
Hun mener ledere som ønsker å utvikle seg selv og sine team har mye å hente hos Maurstad.
– Cecilie er god på både å se enkeltpersoner og helheten. Bruker du henne får du både høyere kvalitet og bedre effektivitet på egne folk. Gjennom sin kompetanse øker hun kvaliteten på det som produseres av de ansatte. I dag er det mye svensker i hotell og restaurant, og de er av mange kjent for å gjøre en god jobb. Men med Cecilie løftes faktisk norsk service videre – og det er viktig! Hun kan bransjen og er dyktig til å gjøre også de ufaglærte bedre. Hun får avdelinger til å samarbeide, og stiller krav på en positiv måte, slik at det hun tilfører avdelingslederne tar de med seg videre i avdelingen – da blir det resultater, avslutter hun.
Ønsker du høyere kvalitet og bedre effektivitet i bedriften din, er Cecilie G. Maurstad korteste vei til målet!
Monica Egeberg, hotelldirektør Hotel Scandic Vulkan
Kommentarer er stengt